Veelgestelde vragen pagina

De Veelgestelde Vragen-pagina! Hier vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen die jij als ouders en/of verzorgers hebben over onze kinderopvang. Of je nu meer wilt weten over ons pedagogisch beleid, onze openingsuren, of hoe je je kindje kunt aanmelden, wij hebben het voor je op een rijtje gezet. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op – we helpen je graag verder!

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je het antwoord op de veelgestelde vragen.
Staat jouw vraag, en nog veel belangrijker, het antwoord dat je zoekt niet op deze pagina?
Geen probleem! De afdeling Bedrijfsbureau helpt je graag verder, mail of bel naar
info@kinderopvangbreed.nl  +316 31 28 14 09

Ouders/OuderApp

Categorie: Ouders/OuderApp

De OuderApp van Konnect is een online communicatietool voor ouders en opvang. Met de Konnect OuderApp krijg je meer inzicht in wat jouw kind beleeft tijdens een opvangdag. De OuderApp draagt bij aan betere oudercommunicatie tussen ouder en medewerker in een veilige omgeving. Door de tijdlijn zie je in één opslag de foto’s en het verslag van de dag. In het Postvak lees je de berichten van de groep en kun je zelf ook een bericht versturen. Daarnaast heb je inzicht in de agenda en kun je de nieuwsberichten en nieuwsbrieven lezen. De OuderApp van Konnect kan gedownload worden via de App Store of Google Play Store. Een inlog link ontvang je na aangaan van een opvangcontract van de kinderopvang.

Categorie: Ouders/OuderApp

De OuderApp van Konnect kan gedownload worden via de App Store of Google Play Store. Wanneer je een getekend contract heeft kinderopvang bij Kinderopvang Breed ontvang je ca. 6 weken voor de startdatum een inlog link voor jouw ouderportaal.

Categorie: Ouders/OuderApp

Afmelden gaat het meest eenvoudig via de OuderApp van Konnect. Rechtsboven het scherm staat een button afwezig melden. Meld je jouw kind 120 minuten voor de starttijd van de opvang af, dan ontvang je hiervoor een service tegoed. Deze uren kunnen op een ander moment worden aangevraagd en als de groepsbezetting dit toelaat worden goedgekeurd. Ben je laat met afmelden of heb je een vraag over het afmelden? Dan kun je ook telefonisch contact opnemen met de groep of locatie.

Categorie: Ouders/OuderApp

In de OuderApp van Konnect kun je vrij eenvoudig via ‘Berichten’ contact hebben met de pedagogisch medewerkers van de groep van jouw zoon of dochter. Doordeweeks proberen wij meerdere keren per dag jouw vragen zo goed en snel mogelijk te beantwoorden.

Categorie: Ouders/OuderApp

In de OuderApp van Konnect kun je onder ‘Account’ onder andere de tegoeden inzien, als je tegoeden hebt opgebouwd.

Categorie: Ouders/OuderApp

Wij proberen snel mogelijk een 1ste reactie op jouw aanvraag te geven. Als de groepsbezetting het toelaat geven wij akkoord op de aanvraag en ontvang je direct bericht van de goedgekeurde aanvraag. Je kunt zelf in de aanvraag aangeven vóór welke datum je uiterlijk een reactie wenst.

Categorie: Ouders/OuderApp

Ja dit is mogelijk. Ook wanneer beide ouders niet woonachtig zijn op hetzelfde adres. Wel moet de contractant hiervoor toestemming geven.

Categorie: Ouders/OuderApp

Het doel van de oudercommissie is om gevraagd en ongevraagd advies te geven aan de kinderopvangorganisatie over de kwaliteit van de zorg. Wil je graag onderdeel uitmaken van de oudercommissie? Neem dan contact op met de teamleider van jouw locatie.