Veelgestelde vragen pagina

De Veelgestelde Vragen-pagina! Hier vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen die jij als ouders en/of verzorgers hebben over onze kinderopvang. Of je nu meer wilt weten over ons pedagogisch beleid, onze openingsuren, of hoe je je kindje kunt aanmelden, wij hebben het voor je op een rijtje gezet. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op – we helpen je graag verder!

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je het antwoord op de veelgestelde vragen.
Staat jouw vraag, en nog veel belangrijker, het antwoord dat je zoekt niet op deze pagina?
Geen probleem! De afdeling Bedrijfsbureau helpt je graag verder, mail of bel naar
info@kinderopvangbreed.nl  +316 31 28 14 09

Categorie: Klachten

Wanneer je als ouder ergens ontevreden over bent, dan vinden wij het prettig dat je dit zo snel mogelijk bespreekt met de persoon die erbij betrokken is of was. Dit kan bijvoorbeeld een pedagogisch medewerker of teamleiding zijn als het om een situatie op de groep gaat. Of een administratief medewerker, eventueel van het bedrijfskantoor, wanneer het over jouw overeenkomst gaat. Komen jullie er samen niet uit of ben je niet tevreden over de oplossing? Dan kun je een interne klacht bij ons indienen. Je kunt ook direct een interne klacht indienen. Bijvoorbeeld omdat je het belangrijk vindt dat uw klacht zorgvuldig beoordeeld en geregistreerd wordt. Je ontvangt van ons dan ook een schriftelijke reactie. In de OuderApp van Konnect kun je alles lezen over ons Klachtenreglement.